Handelsbetingelser

Nedenstående betingelser gælder for alle bestillinger og leverancer foretaget fra www.collarfull.dk

KØB FORETAGET VIA HJEMMESIDEN

Alle priser på www.collarfull.dk er inklusive moms og danske afgifter. Inden du godkender din bestilling kan du se en oversigt over, hvad du køber, samt hvad du skal betale inklusive forsendelsesomkostninger. Når du har gennemført din bestilling, sender vi automatisk en ordrebekræftelse på e-mail. Der vil efterfølgende blive sendt en kvittering til din mail. 

BETALING

www.collarfull.dk modtager betaling med Visa/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, American express, mm.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK - Danske kroner og er inkl. moms.

www.collarfull.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

PRE - ORDER / FORUDBESTILLINGER 

Når du køber produkter på pre - order, betyder det at du bestiller en vare med længere leveringstid end normalt. Derfor bliver pengene også trukket fra dit kort, før varen bliver afsendt fra Collarfull.

Har du både lagt alm. varer og pre - order varer i din kurv?

Så vil hele din ordre først blive afsendt når dine pre - order varer er på lager. Ønsker du i stedet, at få leveret dine alm. varer ved alm. leveringstid, så skal du lægge dine ordrer seperat. 

LEVERING OG FRAGT

Vi leverer din pakke med DAO

Prisen for fragt koster 41 kr til DaoShop og 52 kr for hjemmelevering. Køber du for over 499 dk.kr. er fragten til gratis.

Vær obs på at fragtfri levering gælder ikke til adresser på Færøerne, Grønland samt øvrige lande.

Leveringstiden for din ordre er 2-4 dage hverdage efter bestilling (DAO)

www.collarfull.dk afsender varer med følgende: DAO - Hjemmelevering, DAO - Pakkeshop

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

FORTRYDELSESRET

Der gives 15 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.  De 15 dages fortrydelsesret er ikke gældende for varer der er speciel fremstillet og særlige kampagnetilbud eller oprydningsudsalg.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 15 dage efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om din brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail til collarfull.dk@gmail.com.
I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Bestil returlabel her: Returlabel

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

REKLAMATION

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation. 

Reklamationsretten dækker ikke slitage eller fejl og skader direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Der kan ikke reklameres over farven falmer på hhv læder og stof udstyr. Da det er en naturlig proces, som forekommer ved brug. 

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til www.collarfull.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.

VIGTIG INFO 

I første omgang afholder du selv udgiften for forsendelse.

Hvis du ønsker, at returnere varen, send en mail til www.collarfull.dk på collarfull.dk@gmail.com - gerne med en kort beskrivelse af, hvorfor du ønsker at returnere. Derefter vil du modtage de nødvendige informationer du skal bruge for at returnere.

Når vi har modtaget din reklamation, vil vi vurdere, om reklamationen er korrekt, og i så tilfælde returnere din udgift til køb af vores returlabel.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Collarfull.dk

Jægersborggade 47, 1 tv

2200 København N 

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

KLAGEMULIGHEDER

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: collarfull.dk@gmail.com samt hjemmesiden du har købt varen på.